Companii

Cinca vrea 9 mil. € din vanzari de farfurii japoneze la 9 lei/bucata

22.04.2010, 23:08 95

Dragos Cinca, fondatorul retailerului de electronice sielectrocasnice Flamingo, urmareste dublarea vanzarilor retelei demagazine Daiso, care comercializeaza produse cu pret unic, la 7-9mil. euro in acest an.

Cinca, care detine franciza magazinelor japoneze pentru Romania,a adus acest concept pe piata locala in 2007 prin deschidereaprimului magazin in Pitesti. Cel mai ieftin produs costa 3,9 lei,iar cel mai scump 9 lei.

"Avem in plan afaceri de 7-9 milioane de euro. Nu sunt insacifre fixe, chiar daca au trecut cateva luni din 2010, pentru caeste foarte greu de previzonat" a declarat Cinca.

In cursul anului trecut cele 12 magazine ale retelei Daiso auinregistrat vanzari de 4 milioane de euro. Potrivitreprezentantilor companiei vanzarile urmeaza sa creasca in specialprin extinderea lantului de magazine cu circa 10 unitati pana lafinalul anului.

"Bugetul de dezvoltare este mic, iar obiectul proiectului esteacum alegerea locatiilor. Este momentul ideal pentru ca piata deretail este la pamant si mai jos nu are unde sa mearga", a declaratCinca.

In prezent toate magazinele apartin Daiso, dar reprezentantiicompaniei au declarat ca ar putea continua extinderea si prinfrancizare.

Bugetul de dezvoltare pentru cele 10 unitati noi a fost stabilitla 1-2 milioane de euro. Cinca a mentionat ca poarta in prezentdiscutii pentru alegerea unor posibile spatii de magazine atat incadrul centrelor comerciale, cat si in locatii stradale. Un noumagazin Daiso ar putea fi deschis in perioada urmatoare in centrulcomercial din sudul Capitalei, Sun Plaza.

Reteaua are un portofoliu de circa 20.000 de produse de originejaponeza, principalele repere fiind din gama decoratiunilorinterioare, vesela sau a produselor de menaj.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO