Afacerile cu mobilă de bucătărie este un segment aparte. A vinde o bucătărie de 10.000 de euro este de 100 de ori mai greu decât să vinzi o maşină cu 100.000 de euro. Este un business greu, dar are şi nişte avantaje foarte mari: profitabilitatea netă finală poate fi şi de 15, a spus Cristian Ţepelea, master-francizat Ixina, în cadrul evenimentului Forumul de franciză Transilvania.
„Nu spaţiul este cel mai important factor. Cel mai important este să vorbeşti cu clientul. O bucătărie o cumperi o dată la 10-15 ani. Se vede omul care a mai cumpărat o bucătărie, ştie ce vrea, de aceea e foarte important la prima întâlnire să stăm o oră cu clientul ca să ne dăm seama de profilul acestuia şi ce i se potriveşte.”
Ce a mai declarat Cristian Ţepelea la Forumul de franciză Transilvania:
- Avem un brand foarte bine construit, cunoaştem segmentul bucătăriilor.
- Cea mai mare provocare a fost deschiderea magazinului din Bucureşti.
- Peste 50.000 de bucătării se vând anual anual de către Ixina.
- Avem acum un nou parteneriat şi o nouă promoţie. Putem aduce o mobilă din Germania şi în trei săptămâni să fie montată în casă.
Citiţi pe larg declaraţiile speakerilor de la Forumul de Franciză Transilvania, precum şi o analiză privind perspectivele acestei pieţe în ediţiile viitoare ale Ziarului Financiar.