Companii

Cum vede cel mai mare producător local de cafea piaţa: creştere de 5% şi stabilizarea preţurilor

Marius Meleşteu: Probabil că pentru o ceaşcă de cafea costul ar fi de 2-3 lei, restul marjei aparţine locaţiei. Pentru că antreprenorul care deţine un local are de multe ori investiţia în maşini, el are omul care prepară cafeaua, servirea, investiţia pe care a făcut-o în locaţia respectivă.

Marius Meleşteu: Probabil că pentru o ceaşcă de cafea costul ar fi de 2-3 lei, restul marjei aparţine locaţiei. Pentru că antreprenorul care deţine un local are de multe ori investiţia în maşini, el are omul care prepară cafeaua, servirea, investiţia pe care a făcut-o în locaţia respectivă.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

04.07.2013, 20:04 144

Strauss România, producătorul cafelei Doncafé, ar putea înregistra în acest an afaceri de 55 mil. euro, creşterea de 5% faţă de anul precedent fiind în linie cu evoluţia estimată a pieţei.

„Eu cred că în următorii cinci ani piaţa va avea o creştere mult mai sănătoasă, dar cu cifre mici. Acest lucru se întâmplă pentru că la noi consumul este încă mic şi n-am ajuns nici la media europeană”, a declarat pentru ZF Marius Meleşteu, general manager al companiei.

El menţionează că piaţa a crescut până în 2008 şi chiar a ajuns aproape de dublare într-un deceniu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO