Companii

De la zero în retailul mare: cum a reuşit Direcţia Agricolă Suceava să conecteze 200 de mici producători cu mii de consumatori din toată ţara

În fiecare sâmbătă, producători locali din Bucovina se strâng în curtea Direcţiei Agricole Suceava în piaţa volantă „Din drag de Bucovina“, în care vin clienţi din oraş, dar şi din localităţile din jur.

În fiecare sâmbătă, producători locali din Bucovina se strâng în curtea Direcţiei Agricole Suceava în piaţa volantă „Din drag de Bucovina“, în care vin clienţi din oraş, dar şi din localităţile din jur.

Autor: Florentina Niţu

09.05.2024, 00:07 175

♦ Piaţa volantă „Din drag de Bucovina“ a fost deschisă în urmă cu doi ani şi jumătate pentru a-i ajuta pe producătorii locali din judeţul Suceava să-şi desfacă produsele şi să urmeze conceptul de dezvoltare durabilă al UE „Farm to Fork“

La Izvorul Dornei, Aronia Hănţeşti, Carnica Bucovina BeeZum, Stâna lui Roman şi Bunătăţi de la Ţară sunt doar câţiva din cei 200 de producători care astăzi se află sub umbrela „Din drag de Bucovina“, un proiect care a pornit de la o piaţă volantă organizată în fiecare zi de sâmbătă în curtea Direcţiei pentru Agricultură Judeţeană (DAJ) Suceava, care a devenit o poartă către rafturile celor mai mari retaileri din România.

„Direcţia pentru Agricultură Judeţeană Suceava are un proiect care s-a născut acum doi ani şi jumătate, acela de a încuraja micii producători din judeţul Suceava să se dezvolte, pentru care în fiecare zi de sâmbătă organizăm în curtea instituţiei o piaţă volantă şi, spunem noi, s-a creat pepinieră de afaceri“, a povestit pentru ZF Claudia Elena Gogu, director executiv al DAJ Suceava.

Piaţa volantă „Din drag de Bucovina“, organizată în curtea DAJ Suceava, a fost deschisă pentru a-i ajuta pe producătorii locali să-şi desfacă produsele şi să urmeze conceptul de dezvoltare durabilă al UE „Farm to Fork“, adică din fermă direct pe farfuria consumatorului. De altfel, iniţiativa DAJ Suceava, aflată în subordinea Minis­terul Agriculturii, merge în direcţia pro­gramului naţional „Cumpără Româneşte – Produs Românesc“, promovat de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO