Companii

Discounterul polonez Pepco devine primul brand de modă cu afaceri de peste 1 mld. lei. „În 2020 vom putea recupera vânzările, avem un format care va fi la mare căutare“

Pepco este un retailer activ pe segmentul de discount, astfel că pariază pe preţuri mici şi pe oraşe de toate mărimile

Pepco este un retailer activ pe segmentul de discount, astfel că pariază pe preţuri mici şi pe oraşe de toate mărimile

Autor: Cristina Roşca

06.06.2020, 11:38 10676

Compania are local 280 de magazine cu preţuri mici şi continuă expansiunea. An de an compania deschide în România în medie 50 de magazine noi, având planuri pentru o reţea de 500 de unităţi şi afaceri de 1 mld. euro până în 2024.

Discounterul polonez Pepco a obţinut anul trecut afaceri de 1,2 mld. lei (peste 250 mil. euro), în creştere cu circa 40% comparativ cu 2018, arată calculele ZF făcute pe baza datelor co­mu­nicate de companie. Astfel, retai­lerul menţine ritmul de creştere impus încă de la intrarea pe piaţă.

Pe piaţa locală, Pepco a venit în 2014 şi a pariat pe o expansiune rapidă, România ajungând să depăşească rapid pieţe mai vechi precum Cehia şi Ungaria. De altfel, România este a doua cea mai dezvoltată ca număr de magazine după piaţa-mamă. Aici însă retailerul a intrat în 2004, pentru ca abia un deceniu mai târziu să se extindă în România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO