Mobilitate electrică, gaz natural comprimat, hidrogen, car sharing, toate sunt soluţii de mobilitate care ar putea schimba pe termen lung felul cum circulăm.
Franţa a anunţat anul trecut că plănuieşte să interzică maşinile pe benzină sau diesel până în 2040, Germania este şi mai grăbită, având un obiectiv similar până în 2030, iar Olanda şi Norvegia şi-au propus această ţintă pentru 2025.
Deşi în România posesorii de maşini care folosesc alţi combustibili în afară de cei tradiţionali reprezintă un club exclusivist, tendinţele europene vor modela şi piaţa locală.
La început de an, Ziarul Financiar lansează o nouă rundă de dezbateri pe teme energetice, mixul de soluţii care vor schimba felul în care ajungem din punctul A în punctul B fiind doar una dintre teme.
Cum se raportează marile companii petroliere la noile soluţii de mobilitate? La ce cotă de piaţă ar putea ajunge electricitatea şi gazul natural comprimat, de exemplu, în mixul care alimentează transportul? Au nevoie noile soluţii de mobilitate de un cadru de sprijin? Care sunt obstacolele pentru dezvoltarea acestui sector? Revine benzina la putere? Dacă da, ce înseamnă acest lucru pentru industria de rafinare? Cât va costa plinul de energie pentru maşina electrică?
La început de 2018, ZF se poziţionează din nou în avangarda discuţiilor pe teme energetice, provocându-i pe cei mai importanţi actori dintr-un domeniu de peste 35 de miliarde de euro la proiecţii bine argumentate.
Ringul dezbaterilor? Cea de-a şaptea ediţie a ZF Power Summit, un eveniment care anual reuşeşte să se impună pe scena proiectelor de profil prin calitatea invitaţilor, dar mai ales prin apetitul pentru noutate.
Anul acesta, evenimentul se va desfăşura în perioada 19-20 februarie în Bucureşti. Aflaţi mai multe detalii pe www.zf.ro/conferinte.