Companii

FAN Courier introduce plata cu cardul la livrarea coletelor

FAN Courier introduce plata cu cardul la livrarea coletelor

Autor: Cristina Bellu

03.07.2017, 11:37 2471

FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa curieratului rapid, introduce plata cu cardul în sistem multi-banking la livrarea coletelor.

Astfel, compania oferă clienţilor opţiunea de a achita contravaloarea transportului, folosind un card emis de una dintre băncile active în România, plata electronică a rambursului urmând să fie implementată în perioada imediat următoare.

”Plata cu cardul este rezultatul unui efort colectiv de peste 2 ani şi, totodată, este răspunsul nostru la cererile clienţilor exprimate în ultima perioadă. Suntem convinşi că va fi o soluţie acceptată rapid atât de comercianţii parteneri cât şi de o bună parte a celor câteva zeci de mii de clienţi cu care relaţionăm constant, pe parcursul anului”, a declarat Felix Pătrăşcanu, Managing Partner FAN Courier.

Programul de plată electronic va fi implementat în două etape, prima care a debutat în Bucureşti începând din această săptămână, oferind clienţilor posibilitatea de a achita doar contravaloarea serviciului de transport. 

Pentru a beneficia de această opţiune, clientul trebuie să solicite opţiunea de plată cu cardul a contravalorii transportului în momentul recepţionării expediţiei. Ulterior, pe măsură ce va creşte numărul comercianţilor parteneri FAN Courier ce vor agrea şi încasarea contravalorii produselor comercializate, curierii vor putea încasa prin POS Mobil şi rambursul.

În acest sens, clientul expeditor va trebui să aleagă opţiunea de plată cu cardul, rambursarea banilor în cont fiind condiţionată de acordul expeditorului în acest sens, prin semnarea unui act adiţional cu FAN Courier şi a unuia cu banca parteneră. Soluţia de plăţi mobile dedicată FAN Courier a fost proiectată, dezvoltată şi implementată de SymphoPay.

Noul sistem prezintă şi avantajul că plata prin card nu generează clientului costuri suplimentare mai mari decât cele pe care le are la orice altă tranzacţie prin intermediul băncii cu care lucrează.

 ”Este cea mai modernă şi transparentă soluţie de achitare a contravalorii serviciilor noastre şi a produselor achiziţionate, este un câştig pentru toate părţile implicate. Serviciul de livrare va deveni mai eficient, timpul alocat predării expediţiei se va reduce semnificativ, comercianţii îşi vor recupera contravaloarea produselor comercializate mai rapid iar curierii noştri vor fi mai puţin expuşi riscurilor generate de manipularea unor sume mari de bani”, a adăugat Felix Pătrăşcanu, Managing Partner FAN Courier. 

Plata cu cardul a fost, de altfel, una dintre principalele cerinţe exprimate de companii în ”Studiul anual privind performanţa companiilor”, realizat de GfK. Conform datelor de la finalul anului trecut, mai mult de jumătate dintre cei chestionaţi şi-au exprimat intenţia de a accepta plata cu cardul prin curier. În prezent, 86% dintre livrări se achită cash, curierii rulând zilnic cu sume impresionante de bani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO