Grupul elen Jumbo, care operează în regiune o reţea cu peste 60 de hipermarketuri cu articole pentru copii, şi-a făcut la sfârşitul săptămânii trecute intrarea în Bucureşti extrem de discret, precum un cal troian, fără o inaugurare oficială, site în limba română sau vreo informare oficială către presă.
Grecii au deschis pe bulevardul Pallady din estul Capitalei un magazin cu o suprafaţă de 14.000 de metri pătraţi la trei săptămâni de la inaugurarea unei unităţi în Timişoara, în fostul hipermarket Real din nordul oraşului, România fiind cea de-a patra ţară în care grupul este prezent.
„Deocamdată este prea devreme pentru a oferi informaţii cu privire la activitatea din România“, afirmă Amalia Karamitsoli, reprezentantul pentru relaţia cu investitorii a companiei Jumbo.
„Am deschis sâmbătă, iar rezultatele au fost conform aşteptărilor“, a fost declaraţia făcută de Igor Husos, directorul magazinului din Pallady în cadrul căruia lucrează în jur de 80 de angajaţi.
Continuarea pe ZFCorporate
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels