Companii

ICCO are undă verde să înceapă alături de alte două companii lucrările la pista aeroportului din Cluj

ICCO are undă verde să înceapă alături de alte două companii lucrările la pista aeroportului din Cluj

Autor: Laurentiu Cotu

02.08.2011, 00:00 1224

Consiliul Judeţean Cluj a atribuit consorţiului format dincompaniile Icco-Systems, controlată de omul de afaceri Costan CălinFilimon, SC Construcţii Napoca şi Geo Arc un contract în valoare de137,8 mil. lei, fără TVA (circa 33 mil. euro), în vederea execuţieilucrărilor de construcţie pentru primii 2.100 de metri ai pisteiaeroportului din Cluj-Napoca. Comisia de licitaţie a decis, în urmaprocesului de reevaluare a ofertelor solicitat de ConsiliulNaţional de Soluţionare a Contestaţiilor, că oferta asocierii SCConstrucţii Napoca, Icco-Systems şi Geo Arc îndeplineşte criteriilede calificare, fiind declarată admisibilă şi câştigătoare.

Termenul de execuţie al lucrărilor este de 180 de zile de ladata semnării contractului. Decizia comisiei de licitaţie a venitîn urma contestaţiilor pentru rezultatul licitaţiei, depuse decompania Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache, şiconsorţiile Cooperativa Edille Appennino-Airport ManagementConsultancies, respectiv Construcciones Sanchez-DominguezSando-Delta A.C.M. 93-Drum Concept. Contestaţiile au fost postatepe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), conformreprezentanţilor Consiliului Judeţean Cluj.

"Urmează semnarea contractului, iar consorţiul câştigător vaputea demara efectiv lucrările încă de la jumătatea acestei luni.Aeroportul din Cluj va dispune de o nouă pistă care va permiteaterizarea celor mai mari tipuri de aeronave din lume, crescândastfel gradul de atractivitate a judeţului în ceea ce priveşteinvestitorii străini. CJ Cluj a asigurat deja finanţarea acestuiproiect prin intermediul bugetului propriu", a declarat Alin Tişe,preşedintele Consiliului Judeţean Cluj.

Reprezentanţii CJ Cluj au spun că noua pistă a aeroportului vafi construită în două etape, începând cu acest prim segment de2.100 de metri. Prelungirea ulterioară, până la 3.500 de metri, seva face după finalizarea procesului de despăgubiri şi deviere acursului râului Someş, cel mai probabil în cursul anului viitor.Actuala pistă va fi păstrată ca şi cale de rulare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO