Companii

Kuma: Românii trec la băi moderne şi renunţă la clasicele lavoare albe

Autor: Andreea Mioara Neferu

10.04.2012, 13:36 1067

Românii încep să treacă treptat la băi moderne, cu finisaje, mobilier şi obiecte sanitare moderne, renunţând la clasicele lavoare albe, potrivit Kuma, companie româno-daneză producătoare de lavoare pentru băi şi blaturi de bucătarie.

"Românii renunţă încet la lavoarele albe din băile şi bucătăriile lor şi fac treptat o trecere spre culori precum bejul sau maroul, încercând să prindă din urmă tendinţele europene în materie de amenajare. Şi în ceea ce priveşte texturile obiectelor sanitare se poate observa o schimbare timidă a preferinţelor în ultima perioadă", a declarat Camelia Olesen, director executiv Kuma România.

În ţări nordice precum Suedia, Norvegia sau Danemarca, există deja adevărate SPA-uri în locuinţe, potrivit Kuma.

Compania, care o fabrică la Băneşti, judeţul Prahova, a înregistrat anul trecut afaceri de circa 2,7 milioane de euro şi estimează o creştere de circa 10% pentru anul 2012, până la 3 milioane de euro. 65% din vânzările companiei merg către proiecte rezidenţiale, hoteliere, sedii de birouri, spaţii comerciale şi de utilitate publică (stadioane, aeroporturi etc.).

Printre cei mai importanţi clienţi ai Kuma România se numără lanţuri hoteliere de 4 şi 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), centre comerciale (Băneasa Shopping Center, Sun Plaza), ansambluri rezidenţiale şi de birouri (Willbrook, Glass House), stadionul Arena Naţională, terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO