Ilias PliatsiÂkas, directorul general al OlymÂpus Dairy Industry, companie elenă specializată în producÅ£ia de lactate, afirmă că firma pe care o conduce se va foÂcuÂsa în perioaÂda urmăÂtoare pe conÂsoÂlidarea ceÂlor doÂuă branÂduri cu care este preÂzentă pe piaÅ£a roÂmâÂneasÂcă: Oly (lapÂte, iaurt, smânÂÂtâÂnă) ÅŸi Olympus (teleÂmea, iaurt greÂcesc).
"Cele mai vânÂdute proÂduÂse, până în prezent, sunt teÂleÂmeaÂua ÅŸi iaurturile. De altfel, România urÂmează tendinÅ£a interÂnaÂÅ£ională în ceea ce priveÅŸte consuÂmul de lactate, un acÂcent puternic, în ultiÂmii ani, punându-se pe iaÂurÂtul greÂcesc. EstimăÂriÂle noastre araÂtă că iaurtul grecesc va ajunge la o cotă de piaÂţă de 15% în categoria iaurt în urÂmăÂtorii ani, cu condiÅ£ia ca ÅŸi piaÅ£a să atinÂgă un anuÂÂmit nivel de maturitate", a menÅ£ionat el.
Citiţi articolul integral pe zfcorporate.ro
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels