Companii
Porsche România a revenit în 2019 la vânzări de peste 700 mil. euro
Brent Valmar, director general Porsche România
Porsche România, cel mai mare importator auto de pe piaţa auto locală, a încheiat anul 2019 cu 35.332 de autovehicule livrate, în creştere cu 7% faţă de anul precedent, potrivit datelor companiei. Având în vedere creşterea vânzărilor, dacă aceasta se reflectă şi în cifra de afaceri, atunci compania a ajuns la aproape 730 mil. euro business în 2019 - cifra de afaceri include însă şi vânzările de piese de schimb, nu doar de maşini.
„2019 a fost pentru Porsche România un an în care am inclus în portofoliu multe modele noi, rezultatele obţinute fiind mai mult decât promiţătoare. Tehnologia superioară şi nivelul de siguranţă asigurat de acestea au câştigat încrederea clienţilor. Anul 2020 va fi, cu siguranţă, unul al ofensivei maşinilor electrice, segment în care vom avea până la finalul anului circa 25 de modele, electrice şi hibrid plug-in. Versiunile electrice sunt deja opţiunea cea mai avansată tehnologic, iar de anul acesta devin considerabil mai accesibile“, a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.
Anul trecut segmentul care a impulsionat decisiv evoluţia pieţei auto este cel al modelelor SUV.
SUV-urile incluse în portofoliul mărcii Seat - Arona, Ateca şi Tarraco - au contribuit, de altfel, la o creştere de aproape 48% a livrărilor de maşini pentru marcă. Jumătate din livrările totale de automobile Seat au avut ca obiect un model SUV.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Schimbare de macaz în retail: Marile hipermarketuri lansează pe bandă branduri de discount, cu produse ieftine şi reduceri masive
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
Banii care nu vin niciodată: Cum au ajuns 2.500 de firme non-IT să aştepte cei 350 mil. euro din PNRR pentru modernizare de peste un an. „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
Se dă startul la bani: Cum puteţi lua 50.000 de euro de la stat să vă faceţi o afacere. Care sunt condiţiile şi ce trebuie să faceţi
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Oraşul din România unde se construieşte cel mai nou stadion ultra-modern, care va avea o capacitate de 30.000 de locuri şi va costa 165 de milioane de euro