Companii
Producătorul croissantelor 7Days se apropie de afaceri de 100 mil. euro
Prezenţa grupului grec în România a fost marcată şi de o tranzacţie, Chipita România şi Cream Line (Fineti) fuzionând în 2012 prin absorbţia celei din urmă.
Chipita România, producătorul unor branduri de dulciuri precum 7Days sau Fineti, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 428 de milioane de lei (95 mil. euro), în creştere cu 17% faţă de anul precedent, arată datele de pe site-ul Ministerului de Finanţe.
Acesta este al şaselea an de creştere pentru producătorul cu acţionariat grecesc şi se apropie cu paşi repezi de un business de 100 de milioane de euro în România.
Profitul companiei s-a situat la aproape 4,7 milioane de lei (peste 10 mil. euro), în creştere cu 64% faţă de anul precedent.
Chipita România a avut anul trecut în medie 880 de angajaţi, conform datelor de pe mfinante.ro. Pe de altă parte, datele de la Inspecţia Muncii arată că în luna decembrie compania avea peste 1.000 de salariaţi. Însă, în general, numărul de angajaţi din companiile care deţin fabrici diferă chiar şi de la lună la lună, în funcţie de fluxul de producţie de la acel moment.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
O nouă lovitură în IT-ul românesc: FintechOS a revenit în prim-plan printr-o nouă finanţare de 60 de milioane de dolari la o evaluare de sute de milioane de dolari
-
Eşec major pentru industria românească. Ce se poate face pentru continuarea activităţii la şantierul naval din Mangalia, un „colos“ cu afaceri de 400 mil. euro şi 2.500 de angajaţi în vremurile bune?
-
Una din cinci bănci a rămas pe pierdere şi în T1/2024, în ciuda dobânzilor încă mari. Cât mai rezistă?
-
Oana Diaconescu, Iulius: În T1/2024 am avut un plus de 8% în vânzări şi 5% în trafic
-
Austriecii de la PORR: România face paşi importanţi către extinderea şi modernizarea infrastructurii sale de transport. În 2023, compania a trecut de la pierdere la un profit de peste 62 de milioane de lei
-
Concordia/BCR & ZF Industrii inteligente. Cum creştem valoarea adăugată în România? Investim constant, căutăm să avem cât mai mulţi furnizori locali, exportăm branduri româneşti şi facem parteneriate
-
Acţiunile UiPath scad abrupt din cauza unor estimări slabe şi a demisiei surprinzătoare a CEO-ului Rob Enslin. Daniel Dines preia din nou conducerea companiei
-
Vremuri grele pentru industria metalurgică românească: afacerile Liberty, care deţine combinatul siderurgic de la Galaţi, au scăzut la jumătate în 2023 ajungând la 3,7 mld. lei, cu o pierdere de 2,3 mld. lei
-
Sorin Pâslaru, ZF: Cu ce vrea România să intre în clubul celor mai industrializate ţări ale lumii, OECD, cu Romaero şi Damen Mangalia spre drumul falimentului?
-
ZF Agropower. Gabriel Stoian, Profeco: Agricultura modernă se întoarce la râme şi gunoi de grajd. Direcţia UE este spre organic, iar marii jucători din industria chimică a îngrăşămintelor se adaptează
-
ZF Private Health. Medicul Ionuţ Leahu, despre rebrandingul sub umbrela Regina Maria Dental Clinics: Am considerat că nu putem să mai legăm reţeaua de clinici stomatologice de numele meu
-
Afaceri de la Zero. Oana Ciurea a dezvoltat brandul sustenabil cu îmbrăcăminte Ceva cu Dichis şi vrea să deschidă un magazin în Spania
-
ZF Investiţi în România! Compania românească Eturia deschide un birou în Havana în 2024 după ce a primit certificarea ca operator de incoming în Cuba
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ivan Kurtovic, CEO, InterCapital AM: Vrem să creştem activele noului ETF de la BVB cu până la 20 mil. euro în 2024. Vizăm lansarea în Croaţia a unui fond cu titluri de stat româneşti denominate în euro
-
ZF/FirstBank Lecţii de Business. Mihaela Bîciu, CEO al Investimental: Responsabilitatea vine la pachet cu autonomia. Nu poţi să îi zici unui om ce să facă şi apoi să îi ceri să fie responsabil de rezultat
-
Business sportiv. Jocurile Olimpice, o carte de vizită pentru sportivi. Ce impact ar putea avea participarea la JO asupra atragerii de noi sponsori? „Jocurile Olimpice reprezintă cea mai frumoasă vitrină unde se poate expune un sportiv de performanţă, cu toate acestea, un sponsor analizează baza de practicanţi şi fani ai fiecărui sport“