Companii

Producătorul de cosmetice Flormar a ajuns la 35 de puncte de vânzare şi 5,2 mil. lei afaceri

Producătorul de cosmetice Flormar a ajuns la 35 de...
17.12.2014, 00:00 1734

Producătorul de cosmetice Flormar, prezent pe piaţa locală cu 35 de puncte de lucru, aşteaptă pentru acest an afaceri de 5,2 milioane de lei, în creştere cu 4% faţă de anul anterior.

„În prezent Flormar îşi desfăşoară activitatea în 35 de puncte de lucru în România - 18 în Bucureşti şi 17 în ţară. În anul 2013 am deschis două unităţi noi, iar în 2014 alte trei“, spune Ioana Ţintea, relationship officer Flormar. Mai mult, compania va inaugura alte două magazine în prima parte a anului viitor, expansiunea urmând a continua şi în a doua parte a lui 2015, mai ales în zonele neacoperite. Astăzi sub acest brand sunt deschise în total 35 de puncte de vânzare din care şapte magazine de sine stătătoare. Flormar vinde produsele în România atât în magazine proprii pe suprafaţă mai mare, dar şi online şi în insule şi standuri din centre comerciale şi malluri.

„Flormar este monobrand. Datorită multitudinii de produse destinate machiajului profesional, dar şi îngrijirii corpului, nu este necesară afilierea cu un alt brand.“ Produsele cele mai vândute în România sunt fondurile de ten, parfumurile, cremele de îngrijire, rujurile, ojele şi fardurile de ochi. Brandul de cosmetice Flormar a luat fiinţă în 1970 la Milano, însă în România a ajuns relativ recent, în 2009, producătorul inaugura prima insulă într-un centru comercial local.

Primul magazin de sine stătător a fost deschis în acelaşi centru comercial, Auchan Titan, în primăvara lui 2012. Astăzi compania a ajuns la şapte magazine de sine stătătoare şi la 28 de insule în România. Produsele Flormar sunt realizate în fabrica proprie din Turcia cu ingrediente din Italia, Germania şi Franţa. Cristina Roşca

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO