Retail&Agrobusiness

Apetitul românilor pentru mâncarea sănătoasă a rămas ridicat în pandemie. Vânzările de produse bio au crescut cu 18% în primele şase luni din 2020

Între produsele bio şi cele nonbio comercializate în supermarketuri există o diferenţă de preţ destul de largă, unele dintre acestea fiind doar cu 20-30% mai scumpe, în timp ce altele ajung la un preţ aproape dublu.

Între produsele bio şi cele nonbio comercializate în supermarketuri există o diferenţă de preţ destul de largă, unele dintre acestea fiind doar cu 20-30% mai scumpe, în timp ce altele ajung la un preţ aproape dublu.

Autor: Alexandra Matei

30.08.2020, 11:24 225

♦ Piaţa produselor nonbio, spre comparaţie, a înregistrat în perioada ianuarie-iunie 2020 o creştere de 16%.

Primele şase luni ale acestui an au adus creşteri pe piaţa de nişă a produselor bio, considerate a fi mai sănătoase, dar şi mai scumpe. Astfel, în ansamblu, vânzările de astfel de bunuri au crescut cu 18% comparativ cu primul semestru din 2019, faţă de 16% avans în cazul celor nonbio, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă Retail Zoom.

Aceste cifre trebuie analizate în contextul pandemie de COVID-19 care a schimbat – cel puţin temporar – comportamentul de consum. Mai exact, în primele luni, mulţi dintre români au dezvoltat dorinţa de a cumpăra produse suficiente, dorinţă accentuată de panica generată de pandemia de COVID-19.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO