Răzvan Orbulescu, directorul de marketing al FrieslandCampina România: Piaţa de lactate din România se află, în continuare, la un nivel scăzut, în comparaţie cu capacităţile de producţie, pe de o parte, şi potenţialul de consum, pe de altă parte.
Brandul Napolact, care reprezintă 60% din vânzările producătorului de lactate FrieslandCampina România, a avut anul trecut un avans al vânzărilor de peste 10% faţă de anul precedent, marcând astfel al treilea an consecutiv de creştere.
„Credem că Napolact, principal nostru brand, (...) îşi va continua trendul agresiv de creştere înregistrat în 2015, când a urcat cu peste 10% pentru al treilea an consecutiv, în ciuda situaţiei dificile a pieţei postcriză. De altfel, accelerarea creşterii Napolact este principalul nostru obiectiv pentru 2016“, a declarat Răzvan Orbulescu, directorul de marketing al companiei, care a avut în 2014 o cifră de afaceri consolidată de circa 90 mil. euro. FrieslandCampina operează în prezent trei fabrici: la Baciu (jud. Cluj), Târgu-Mureş (jud. Mureş) şi Ţaga (jud. Cluj).