Grupul Carrefour a terminat anul trecut cu afaceri de 8,3 mld. lei, în urcare cu 10% faţă de anul anterior şi cu peste 50% mai mari decât în 2008, ultimul an de boom economic.
Gigantul francez, prezent pe piaÅ£a locală cu aproape 300 de magazine sub mai multe formate, îşi consolidează astfel a doua poziÅ£ie în topul celor mai mari jucători din comerÅ£, după nemÅ£ii de la Kaufland, care încă nu ÅŸi-au anunÂÅ£at rezultatele pe anul trecut. Avansul de 10% faţă de 2015 a venit într-o peÂrioaÂdă în care consumul creÅŸte susÂÅ£inut (cu 13,5% anul trecut), iar Carrefour se extinde pe toate formaÂtele.
Cifra de afaceri cuprinde rezulÂtateÂle a trei companii, Carrefour România, cea care operează hipermarketurile ÅŸi proximitatea, Columbus OperaÅ£ional, cea care încă operează reÅ£eaua preluată de la Billa ÅŸi entitatea juridică ce administrează supermarketurile Market, respectiv Artima.