Retail&Agrobusiness

Metro continuă investiţiile în digitalizare şi lansează aplicaţia pentru telefonul mobil, o alternativă la cardul Metro tradiţional: Aplicaţia oferă acces la toate informaţiile despre produse, stocuri la nivel de magazin sau facturi digitale

Metro continuă investiţiile în digitalizare şi...

Autor: Cristina Bellu

16.03.2021, 10:29 1458

Retailerul german Metro anunţă lansarea oficială a aplicaÅ£iei mobile Metro în România, o alternativă digitală  a tradiÅ£ionalului card Metro, care oferă acces rapid la toate informaÅ£iile despre produse, stocuri la nivel de magazin sau facturi digitale.

„Lansarea aplicaÅ£iei METRO este în linie cu direcÅ£ia de investiÅ£ii în digitalizare, asumată de companie în ultimii ani, ÅŸi vine în completarea unei experienÅ£e de cumpărare facile ÅŸi eficiente. (...) Practic, aplicaÅ£ia METRO este un serviciu digital ce le oferă clienÅ£ilor posibilitatea de a avea la îndemână mereu cardul METRO ÅŸi să se informeze direct din telefonul mobil",  spune Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România

România se număra printre cele nouă ţări din Europa în care noua aplicaţie a fost lansată. Aceasta poate fi folosită atât pe dispozitivele iOS, cât şi Android, şi poate fi descărcată gratuit din App Store şi PlayStore.

În luna ianuarie, retailerul german a lansat în România platforma DISH, care oferă soluţii digitale pentru antreprenorii din industria ospitalităţii, scopul ei fiind de a asigura vizibilitatea online şi a creşte eficienţa afacerilor.

ÃŽn România, Metro deÅ£ine 30 de unităţi cash&carry ÅŸi a dezvoltat în paralel reÅ£eaua de magazine în franciză LaDoiPaÅŸi, care se apropie de 1.400 de unităţi. 

Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde euro.

 


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO