Retail&Agrobusiness

Patru companii au umplut 70% din numărul ceştilor de cafea băute de români anul trecut. În România, în 2016 în magazine s-au vândut peste 32.000 de tone de cafea

400 mil. euro este valoarea totală a pieţei cafelei, din care 60% reprezintă cafeaua naturală.

400 mil. euro este valoarea totală a pieţei cafelei, din care 60% reprezintă cafeaua naturală.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

27.07.2017, 00:05 612
Jacobs Douwe Egberts, Strauss România, Nestlé România şi Tchibo Brands, cele mai mari patru companii străine prezente pe piaţa locală a cafelei, deţin 70% din vânzările de cafea din magazine, arată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.
 
Liderul pieţei este Jacobs Douwe Egberts, impor­tatorul cafelei Jacobs pe plan local, cu o cotă de circa 27%, fiind urmat de Strauss România (Doncafe), care are 23% din piaţă.
 
În România, anul trecut în maga­zine s-au vândut peste 32.000 de tone de cafea, conform sursei citate, segmentul crescând cu 3% faţă de anul precedent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO