Discounterul german Penny Market, care are local o reţea de circa 250 de magazine cu preţuri mici, anunţă că observă o cerere crescută faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ceea ce a condus şi la creşterea vânzărilor.
“Am început să observăm o creştere a cererii de la începutul lunii martie. În momentul de faţă, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, am înregistrat o cerere crescută pentru alimentele de bază, dar şi pentru produse de igienă şi curăţenie”, spun reprezentanţii grupului german.
În contextul în care unele produse sunt achiziţionate în număr foarte mare - uneori chiar de un număr mic de clienţi - se pune problema raţionalizării? Nemţii de la Penny Market nu vorbesc încă de o raţionalizare.
“Lucrăm îndeaproape cu autorităţile, furnizorii şi partenerii noştri logistici pentru a asigura furnizarea de bunuri în magazine. Este posibil ca unele produse să fie livrate cu întârziere, însă există alternative care le pot înlocui, cum ar fi mărci diferite faţă de sortimentul cunoscut deja de clienţii noştri.”
În prezent există situaţii în care anumite articole nu mai sunt la rafturile magazinelor din România, indiferent de brandul sub care operează. Este în special cazul produselor antibacteriene, dar şi al hârtiei igienice sau al unor articole din carte.
“Ne adaptăm la situaţia prezentă – am intensificat ritmul livrărilor şi am modificat procesul de comenzi. în această perioadă, cele mai importante obiective pentru noi sunt de a ne proteja angajaţii, clienţii şi de a asigura disponibilitatea produselor în magazinele noastre.”