Retail&Agrobusiness

Producătorul de vin Bauer: În această perioadă, online-ul va fi baza, noi ne-am reorientat după ce 80% din vânzările din afara cramei le făceam în HoReCa

Producătorul de vin Bauer: În această perioadă,...

Autor: Cristina Roşca

17.03.2020, 14:48 179

Producătorul de vinuri premium Bauer. din zona viticolă Drăgăşani a lansat o serie de pachete promoţionale pe care le vinde online pentru a compensa declinul comenzilor din offline în contextul pandemiei mondiale.

“HoReCa reprezenta pentru noi peste 80% din vânzările din afara cramei, restul fiind ponderea magazinelor specializate. Chiar şi dintre acestea din urmă însă vedem unele care se închid şi altele care îşi reduc programul”, spune Raluca Bauer, cea care alături de soţul său Oliver Bauer deţine crama ce le poartă numele. Businessul, fondat în 2012, produce circa 30.000 de sticle pe an, produsele fiind active pe segmentul premium al pieţei.

În contextul declinului de vânzări, Raluca Bauer spune că s-a orientat către realizarea de pachete pe care să le vândă online. Ea adaugă că acestea sunt diferite de ce se găseşte în magazine pentru că nu vrea să lovească în partenerii care rezistă acum în piaţă. “Lumea e speriată şi încearcă să nu îşi cheltuie nechibzuit banii, dar e totodată speriată şi să-şi facă offline cumpărăturile, deci în această perioadă online-ul de baza.”

Ea mai spune că în jumătate de zi a primit deja 15 comenzi, deci este optimistă privind lansarea acestui serviciu. Într-adevăr, comenzile vin de la clienţi care cunosc brandul şi care sunt consumatori ai produselor Bauer.

“Ne-ar fi făcut mare plăcere să vă vedem, să discutăm despre câte în lună şi în stele, să despicăm aromele noilor vinuri în patru, să degustăm mâncăruri creative pregătite de chefi pasionaţi din restaurantele partenere. (…) Cum însă cea mai înţeleaptă decizie acum este să #stămacasă şi salutăm deciziile luate de mulţi parteneri Horeca, vă propunem să suprindeţi pe cineva drag cu o degustare acasă.” Pachetul cuprinde cinci vinuri iar preţul este de 285 de lei, cu transport gratuit. Anterior, preţul era de 317 de lei Ă 40 de lei transport.

“Sunt într-adevăr probleme de plăţi şi sunt cheltuieli curente ce trebuie acoperite. Am decis să mergem înainte cu acest model de business şi să nu mergem către marile lanţuri de magazine deşi ar fi o gură de oxigen în momentul acesta pentru business. Ar fi vorba de încasări rapide acum, dar pe termen lung nu e o soluţie, trebuie să ne respectăm partenerii, nu va fi o criză la nesfârşit.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO