Retail&Agrobusiness

Roland Ruffing, CEO Metro Cash & Carry România: Datorită cererii mari pentru unele produse, cum ar fi consumabilele de curăţenie, dezinfectante sau alimente de bază, reaprovizionăm de mai multe ori pe zi

Roland Ruffing, CEO Metro Cash & Carry România:...

Autor: Cristina Roşca

16.03.2020, 11:29 177

Lanţul de magazine de tip cash&carry Metro, prezent local cu o reţea de 30 de unităţi amplasate în marile oraşe ale ţării, a anunţat că a mărit timpul alocat pentru igienizarea magazinelor, în special a celor mai frecventate zone, precum casele de marcat, toaletele şi spaţiile special destinate angajaţilor.

“Pe lângă procedurile deja existente de curăţenie zilnică, am adăugat ore suplimentare la programul fiecărui magazin pentru a fi şi mai riguroşi în acest sens. Acest lucru înseamnă că se petrece mai mult timp pentru curăţarea magazinelor noastre, inclusiv pentru curăţarea suprafeţelor, cum ar fi benzile pentru produse de la casele de marcat, cărucioarele sau ecranele “touch””, spune Roland Ruffin, CEO-ul Metro Cash&Carry România. O astfel de procedură se petrece cel puţin la fiecare 30 de minute sau mai des, dacă este nevoie.

De asemenea, oficialul asigură că aprovizionarea se face cu o frecvenţă mai mare, mai ales la produsele pentru care există cerere mare.

“Avem echipe care lucrează îndeaproape cu furnizorii noştri pentru a se asigura că cele mai solicitate produse sunt mereu disponibile atunci când aveţi nevoie de ele. Datorită cererii mari pentru unele produse, cum ar fi consumabilele de curăţenie, dezinfectante sau alimente de bază, asigurăm un lanţ de aprovizionare în care toate articolele care au cerere mare în aceste zile să fie reaprovizionate de mai multe ori pe zi. Cu toate acestea, în cazul unor produse esenţiale în această perioadă şi cu o cerere foarte mare, există posibilitatea de a întâmpina dificultăţi în livrări”, adaugă Ruffing.

“Vom face eforturi neobosite pentru a le pune pe rafturi pentru dumneavoastră.”

El spune că Metro Cash&Carry şi angajaţii companiei au petrecut ultimele câteva săptămâni pregătindu-se pentru a preveni modul în care virusul poate afecta comunităţile pe care le deserveşte compania. “Am stabilit un grup de lucru care colaborează îndeaproape cu autorităţile române şi cu toate magazinele noastre din ţară pentru a ne asigura că luăm toate măsurile preventive necesare.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO