Grupul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală cu peste 160 de magazine sub şase formate, a terminat trimestrul al treilea din 2014 cu vânzări în creştere în România. Piaţa locală a fost una dintre cele trei pieţe europene unde vânzările au crescut organic (fără a ţine cont de expansiune), alături de Belgia şi piaţa-mamă, Franţa.
În primele opt luni cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul a crescut cu 8% pentru produsele alimentare, după cum arată datele INS, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013.
Reprezentanţii grupului francez care au anunţat ieri rezultatele aferente trimestrului al treilea şi primelor nouă luni din 2014 nu au precizat însă care a fost rata de creştere a vânzărilor din România.
La nivelul trimestrului trei grupul francez a obţinut vânzări totale de 21,1 miliarde de euro, creşterea organică fiind de 2,8%.
La nivelul primelor nouă luni Carrefour a obţinut afaceri de 61,4 miliarde de euro, cu 3,8% peste nivelul din aceeaşi perioadă din 2013 (creştere organică).
Grupul este prezent pe piaţa din România din 2001 când a deschis primul hipermarket în cartierul bucureştean Militari.