United Romanian Breweries Bereprod (URBB), al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa berii şi producător al brandurilor Tuborg şi Skol, şi-a bugetat în acest an investiţii de 15 milioane de euro, fonduri cu ajutorul cărora vrea să-şi continue dezvoltarea pe piaţa românească.
„Rezultatele financiare din 2017 ale grupului din care fac parte companiile URBB şi Carlsrom Beverage sunt consecinţa unei bune strategii pe termen lung şi ne dau încredere să continuăm deopotrivă să investim, cât şi să ne mărim amprenta pe plan local. În 2018, URBB a pornit la drum cu un buget în valoare de 15 milioane de euro, fonduri pe care le alocăm continuării dezvoltării prezenţei la nivelul pieţei din România, atât prin dezvoltarea şi optimizarea proceselor operaţionale, cât şi prin activităţile de marketing şi promovare, toate cu scopul de a continua avansul pe plan local în acelaşi ritm“, a declarat Shachar Shaine, preşedintele URBB şi Carlsrom Beverage.