Retail&Agrobusiness

ZF Retail Summit 2024. Edvin Abdulachim, Altex România: Am continuat investiţiile, numai anul acesta am deschis şapte magazine, dintre care cinci sunt în proprietate

ZF Retail Summit 2024

ZF Retail Summit 2024. Edvin Abdulachim, Altex România:...

Autor: Ramona Cornea

14.05.2024, 17:12 138

Altex România a continuat investiţiile iar anul acesta a deschis şapte magazine, dintre care cinci sunt în proprietate, susţine Edvin Abdulachim, directorul comercial al companiei. 

„Noi am continuat investiţiile în permanenţă, numai anul acesta am deschis şapte magazine, dintre care cinci sunt în proprietate, deci sunt investiţii foarte mari acolo. Până la sfârşitul acestei luni mai deschidem două proprietăţi, una în Pipera – Voluntari şi una în Giurgiu. Continuăm să investim în dezvoltare, până acum avem peste 135 de magazine”, a spus el în cadrul evenimentului ZF Retail Summit 2024.

 

Ce a mai declarat Edvin Abdulachim în cadrul evenimentului ZF:

♦ Din punctul de vedere al investitorilor, ei văd România ca pe o ţară diferită, o ţară în care există foarte multe oportunităţi, o ţară în care se pare că orice se poate rezolva într-un fel sau altul. 

 Altex este firmă 100% românească, evoluează în România de peste 20 de ani la un nivel foarte înalt, per total are peste 30 de ani de activitate. Am trecut prin foarte multe perioade dificile, începând din 2008 – 2009. În ultimii ani, odată cu pandemia, noi am avut cam tot timpul magazinele deschise, am ţinut să funcţionăm, să funcţioneze economia, să nu ne ducem în jos.

 Este foarte greu pentru o companie din exterior în acest moment să vină şi să ocupe anumite spaţii comerciale, să vină cu un knowhow diferit. Singura variantă pentru companiile din exterior este să vină cu discounturi, cu preţuri de dumping, aceasta este singura variantă în care o companie poate să vină din exterior şi să-şi atragă de partea lor clienţii pe care în mod normal i-am fidelizat prin produsele şi serviciile furnizate până acum. 

 În general, preţurile în domeniul electro-IT sunt echilibrate, nu există fluctuaţii de preţ de achiziţie atât de mari. Focusul nostru a fost spre menţinerea cheltuielilor la un anumit nivel, astfel încât să nu fim nevoiţi să creştem semnificativ preţul. 

 Consumatorul şi-a modificat puţin comportamentul, este mult mai atent când alege să cumpere produsul, atent la ce produse alege. În cazul nostru, clientul nu caută produse ieftine, caută produse bune la un preţ foarte bun, de aceea este atras de promoţii. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO