Companii
Retailerul de modă Takko: Se dezvoltă proiecte de retail în oraşele de 25.000 de locuitori, deci posibilităţi de dezvoltare există
Takko a intrat pe piaţa locală acum un deceniu şi a ajuns la circa 65 de magazine deschise în oraşele din România.
Compania are o istorie de circa trei decenii în Germania, piaţa-mamă, şi se adresează clienţilor cu venituri mici şi medii.
Retailerul de modă german Takko, prezent în România de circa un deceniu, a ajuns la o reţea de 65 de magazine.
De la începutul anului a fost deschis deja un magazin la Oradea şi, în plus, compania planifică alte trei inaugurări în 2017 la Târgovişte, Bistriţa şi Râmnicu Vâlcea. „Pentru anul 2018 sunt planificate alte deschideri de magazine suplimentare“, spun oficialii firmei Takko fără a înainta cifre.
Compania are o istorie de circa trei decenii în Germania, piaţa-mamă, şi se adresează clienţilor cu venituri mici şi medii. Takko a fost de altfel unul dintre primii discounteri de modă care au pătruns pe piaţă. După el au venit însă şi alţii, precum Pepco (Polonia) sau C&A (Olanda). Acest segment de piaţă a prins tot mai mult în România deoarece deşi sunt pasionaţi de modă românii sunt foarte atenţi şi la preţ.
„Una dintre cele mai importante noutăţi este restabilirea poziţiei noastre pe piaţă. Ne definim din nou ca discounter, sau mai bine zis smart discounter. Cererea de produse din segmentul de preţuri mari scade în continuare. Trendul pieţei duce la o cerere din ce în ce mai mare de modă la preţuri avantajoase. Ne aşteptăm în continuare să câştigăm cât mai multă cote de piaţă precum şi capital de imagine“, spun oficialii companiei.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Concedieri în auto: Leoni închide fabrica din Luduş care a rezistat zece ani. 200 de salariaţi rămân fără loc de muncă dacă nu acceptă mutarea la Arad sau Bistriţa
-
Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Piaţa românească de e-commerce a atins pragul de 7 mld. euro şi se află într-un moment de stabilizare
-
Hakan Bulgurlu, CEO al Beko: Avem în România un sistem bine pus la punct pentru a alimenta cu electrocasnice întreaga lume. Cea mai mare fabrică a Beko Europe e la Ulmi (Dâmboviţa)
-
Halal cultură! Sala Palatului, vârful de lance al culturii bucureştene, are scaune şi mochetă rupte şi pătate şi bucăţi de lemn desprinse din scenă
-
Bursă. Efectul secundar al maximelor istorice de la BVB: Metropolitan îşi reduce expunerea la Banca Transilvania din cauză că depăşea 5% din activ
-
Andreea Nica, vicepreşedintele CFA, avertizează asupra modelului actual al economiei: Nu poţi să dai 7 din 9 mld. lei credite pentru consum, este nevoie de credite de investiţii în producţie
-
Raiffeisen Bank a înregistrat o scădere a soldului creditelor în T1/2024 cu 4%, dar aşteptările rămân ancorate într-un ritm moderat de creştere pentru anul acesta. Profitul obţinut scade cu 6%, până la 390 mil. Lei
-
Business sportiv. De ce cluburile sportive ar trebui să fie conduse de manageri? Ionuţ Georgescu, manager CSO Voluntari: De multe ori, cluburile sunt conduse de foşti sportivi, nimeni nu le contestă performanţele, dar managementul are caracteristici diferite. Sportivii sunt foarte individualişti, pe când rolul managerilor este să vadă scopul comun al tuturor
-
Business sportiv. Vara tenisului românesc. Romanian Tennis Series, un circuit organizat de Fundaţia Ţiriac cu 14 turnee ITF Futures, va debuta în luna mai. Circuitul numără şase competiţii dedicate tenisului masculin şi opt competiţii la feminin
-
Antreprenori locali. Producătorul de mezeluri Fox a ajuns la afaceri de 477 mil. lei în 2023 şi peste 950 de angajaţi
-
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Ştefan Mandachi, antreprenor: Oraşele României s-au dezvoltat datorită antreprenorilor români, prin investiţiile lor. Ce era Iaşiul acum fără Palas?
-
ZF Agropower. Dulcinella, o reţea de 20 de magazine cu produse de cofetărie, caută soluţii pentru a creşte exportul cu noi acţionari şi planuri de investiţii
-
ZF/FirstBank Lecţii de Business. Armand Domuţa, Restart Energy: Cel mai important pas este trecerea de la antreprenor-jucător la antreprenor-antrenor de echipe
-
Afaceri de la Zero. O familie din Constanţa a pariat pe o afacere inedită: paie de băut din tulpini din grâu. „Vrem să intrăm cu produsele în HoReCa“
-
Digitalizarea poate ajuta şi clienţii băncilor din zona rurală să acceseze servicii financiare fără să depindă de amprenta teritorială a unei bănci, ducând astfel la creşterea incluziunii financiare. Sistemul bancar este încă la început în privinţa inteligenţei artificiale, a digitalizării şi, în continuare, este o discrepanţă mare rural-urban