♦ Jumbo a intrat în România în 2013 şi are 14 magazine, piaţa locală fiind a doua cea mai importantă pentru grup ca vânzări şi prezenţă.
Pieţele din România şi Cipru au înregistrat cele mai mari creşteri în primul trimestru din 2021 pentru retailerul grec de jucării Jumbo, magazinele din cele două ţări dublându-şi vânzările în primele trei luni din an faţă de aceeaşi perioadă a anului 2020.
Pandemia de COVID-19 a influenţat puternic vânzările Jumbo, în contextul în care măsurile diferite din cele patru ţări în care grupul are prezenţă - Grecia, România, Bulgaria şi Cipru au dus inclusiv la închiderea magazinelor. Aproape toate magazinele din Grecia au rămas închise şi în martie 2021, fiind totodată piaţa pe care Jumbo are cea mai puternică prezenţă, cu 52 de magazine. Grupul grec are magazine online doar pentru pieţele din Grecia şi Cipru, astfel că expunerea în faţa schimbărilor impuse de situaţia sanitară este mare.