Companii

Reţeaua privată de sănătate Regina Maria: Abonamentele medicale au adus 30% la businessul companiei. În total, operatorul privat are un portofoliu de 640.000 de abonamente medicale

Andreea Minuţă, director al diviziei Abonamente din cadrul reţelei de sănătate Regina Maria: Pandemia a fost şi ea un catalizator, a generat o schimbare de viziune în modul în care românii au ales să îşi protejeze sănătatea.

Andreea Minuţă, director al diviziei Abonamente din cadrul reţelei de sănătate Regina Maria: Pandemia a fost şi ea un catalizator, a generat o schimbare de viziune în modul în care românii au ales să îşi protejeze sănătatea.

Autor: Georgiana Mihalache

22.03.2021, 19:15 2328

Pandemia de COVID-19 a creat un spaţiu pentru dezvoltarea diviziei de abonamente medicale în cadrul reţelei Regina Maria, iar 30% din businessul total al companiei a venit din pachetele oferite angajaţilor sau persoanelor individuale.

Astfel, circa 71 mil. euro din cifra totală de afaceri a reţelei Regina Maria a fost adusă de abonamentele me­dicale, potrivit calculelor ZF.

„2020 a fost anul în care abo­naţii noştri – com­pa­nii şi persoane fizice, au înţeles mai mult ca oricând că sănătatea este o prio­ritate şi nu poate fi ignorată sau amânată. A fost evi­dent interesul cres­cut al românilor pentru servicii me­dicale şi prevenţie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO