Anul 2014 este probabil cel mai agitat din „istoria“ de 12 ani a pieţei locale de bricolaj, cu două tranzacţii importante care au implicat 42 de magazine, un exit în care reducerile de până la 70% au tulburat preţurile din piaţă, investiţii de peste 60 de milioane de euro în magazine noi şi apariţia unui nou brand şi concept - Brico Depot - care a înlocuit până în prezent opt magazine Bricostore.
„Evenimentele din acest an dovedesc că piaţa de bricolaj din România este prea mică pentru un număr atât de mare de companii active. Procesul de consolidare a pieţei va continua, iar în drumul către normalizarea situaţiei concurenţa acerbă va mai face victime“, a declarat pentru ZF Dragoş Pavăl, preşedintele şi acţionarul majoritar al Dedeman, companie cu afaceri de 606 mil. euro în 2013. Compania condusă de Dragoş Pavăl ar urma să ajungă anul acesta la vânzări de peste 650 de milioane de euro datorită magazinelor deschise la Sibiu, Deva, Târgu-Jiu şi în cartierul Colentina din Bucureşti.