Grupul polonez CCC aduce în 2022 în România brandul HalfPrice, care va activa pe segmentul de outlet de modă, spun sursele din piaţă. Până la închiderea ediţiei, oficialii companiei nu au răspuns solicitării ZF privind această iniţiativă.
CCC este deja prezent în România atât cu brandul de încălţăminte cu acelaşi nume - al doilea cel mai mare retailer de profil din România -, cât şi cu magazinele online epantofi şi Modivo. Brandul HalfPrice a fost lansat în mai 2021 şi a ajuns deja în cinci ţări şi la o reţea de 40 de magazine offline. Acestora li se adaugă şi operaţiunile online abia anunţate.
Pe lângă Polonia, compania s-a extins în Croaţia (primul magazin fiind deschis pe 30 noiembrie 2021), Cehia (octombrie), Austria (august) şi Ungaria (august). Rândul României va veni în 2022, spun sursele ZF.
Expansiunea cu un nou brand de tip outlet vine în contextul în care acest gen de magazine capătă tot mai mare popularitate, după cum spuneau oficialii grupului CCC la lansarea conceptului.
În plus, în România, piaţa de outlet multibrand este fragmentată şi nu există un grup care să pătrundă în malluri cum face HalfPrice pe alte pieţe unde e deja prezent.
Înainte de pandemie, piaţa de modă din România era evaluată la circa 5 mld. euro, fiind puternic competitivă.