Companii

Vivendi si Cox spun ca nu discuta fuziunea

28.03.2000, 00:00 15




Posibila fuziune dintre divizia de media a grupului francez Vivendi, compania canadiana Seagram Co. si concernul american Cox Communications Inc., care, in cazul in care ar fi fosta finalizata, ar fi creat un gigant mediatic, cu o valoare de piata de peste 100 miliard de dolari, a fost negata categoric in cursul zilei de ieri de doua dintre cele trei societati, informeaza Financial Times. Vivendi a precizat ca nu exista nici un fel de negocieri intre cele trei companii, un reprezentant al conducerii grupului categorisind aceste zvonuri drept "fanteziste". Concernul francez a dezmintit si afirmatiile potrivit carora Consiliul sau de Administratie ar fi trebuit sa se intruneasca duminica pentru a aproba tranzactia, argumentand ca pana la sfarsitul lunii aprilie nu este programata nici o astfel de intrunire. Jimmy Hayes, directorul financiar al Cox Communications, al cincilea operator de televiziune prin cablu din Statele Unite, cu sase milioane de abonati, a comentat ca "nu este nimic adevarat in ce s-a spus. Nu am avut nici un fel de discutii cu aceste companii". Zvonurile lansate de cotidianul britanic Sunday Telegraph vin, totusi, intr-un moment de ample speculatii asupra viitorului companiei Seagram. Edgar Bronfman, presedintele si directorul executiv al grupului, este presat de ceilalti membri ai familiei sale, care controleaza majoritatea actiunilor, sa incheie o tranzactie pentru a salva compania, aflata in dificultati.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24