Bricostore România, firma care operează magazinele Bricostore şi Brico Depot de pe piaţa locală, a înregistrat în 2013 vânzări de 142,7 mil. euro, în scădere cu circa 1% faţă de anul precedent, şi o pierdere netă record de 17,3 mil. euro, potrivit bilanţului depus pe site-ul Ministerului Finanţelor.
Acestea sunt rezultatele raportate de companie în anul de „tranziţie“ în care familia Bresson a cedat controlul reţelei locale către grupul britanic Kingfisher, care la începutul acestui an a transformat două dintre cele 15 magazine Bricostore în depozite sub denumirea Brico Depot.
Pierderile raportate în 2013 sunt de cinci ori mai mari faţă de rezultatul negativ de 3,2 mil. euro din 2012, în timp ce cifra de afaceri a companiei s-a menţinut constantă în ultimii trei ani. Cel mai bun an pentru Bricostore România a fost de departe 2008, când cu opt magazine operaţionale şi cinci deschise în acel an compania a realizat vânzări de 244 de milioane de euro şi un profit net de 26,6 milioane de euro.