Eveniment

Elmi Prodfarm isi face retea de magazine

08.11.2005, 19:27 29

Elmi Prodfarm, producatorul cosmeticelor Elmiplant, intentioneaza sa dezvolte o retea proprie de magazine, dupa deschiderea recenta a primei unitati in centrul comercial City Mall, informeaza un comunicat al companiei. "Deschiderea magazinului face parte din strategia de dezvoltare a companiei, acesta fiind primul dintr-un lant pe care dorim sa il dezvoltam in viitor in marile orase din tara", a declarat directorul de marketing al companiei, Andreea Cremenescu. Potrivit companiei, anul acesta nu va mai fi deschis nici un alt magazin, iar planul de dezvoltare pentru 2006 nu a fost inca finalizat. Primul magazinul Elmiplant are o suprafata de 20 de metri patrati si reprezinta o investitie de 22.000 de dolari. "Magazinul este un instrument de promovare si informare a consumatorilor produselor Elmiplant, prin prezenta specialistilor in cosmetica care pot recomanda tratamente de specialitate si personalizate", a mai spus Andreea Cremenescu. Produsele Elmiplant sunt distribuite si prin farmacii, lanturi de magazine, supermarketuri si hypermarketuri. Portofoliul companiei contine in prezent un numar de aproximativ 90 de produse sub marcile Elmiplant, Bioten, Blossom si Vector. Pentru sfarsitul anului 2005 si inceputul anului 2006, compania vizeaza extinderea gamei cu produse noi si imbunatatirea unor cosmetice existente. Mediafax



TITL: Recas, plus 25% la export



Dana Ciriperu

Cramele Recas, cel mai mare complex de vinificatie din Banat, estimeaza in acest an o crestere de 25% a vanzarilor pe pietele externe, situatie datorata in special extinderii exporturilor in Canada, Rusia si Suedia. "Politica de export pe termen scurt include intrarea pe piete noi de desfacere, dar si cresterea afacerii Recas in cele pe care suntem deja prezenti", a declarat Philip Cox, director comercial al Cramelor Recas. Reprezentantii companiei din judetul Timis estimeaza ca in acest an numarul sticlelor de vin vandute la export va ajunge la 2,5 milioane de bucati, iar in 2006 la 2,8 milioane. Vinul se afla in topul produselor exportate de Romania (locul 3 in grupa produselor agroalimentare), aducand in tara 26,24 milioane de dolari in 2004, ceea ce inseamna cu 3,2 mil. $ mai mult decat in 2002, potrivit datelor Patronatului National al Viei si Vinului. In 2004, cei mai importanti exportatori de vin din Romania au fost Halewood International, cu o pondere de 16,4% din totalul exporturilor, Vinia, cu 15,6%, Recas, cu 9,9% si Provinum, cu 7,7%, conform Asociatiei Producatorilor si Exportatorilor de Vinuri din Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO