Programul Start-up Bridge este iniţiat de Romanian Business Leaders şi în proiect sunt în acest moment 100 de companii: „Romanian Business Leaders prin Start-up Bridge organizează întâlniri cu reprezentanţÎn rândurile antreprenorilor există o reticenţă în a aborda ambasadele sau ataşaţii economici româneşti din pieţele ţintă. Dar nici reprezentanţii statului nu-şi dau interesul şi nici nu sunt pregătiţi. În următorii trei ani vrem să ajutăm 1.000 de firme româneşti să se internaţionalizeze.
Când vine vorba de internaţionalizarea companiilor, este vorba în primul rând de oameni care să le reprezinte, oameni care să vândă businessul. Din interacţiunile cu antreprenorii care deja s-au dus pe pieţele externe, omul de comercial s-a dovedit a fi un punct cheie. Uneori te costă 100.000 de euro anual un om bun, a spus Claudiu Vrînceanu, consultant la Start-Up Bridge, în cadrul emisiunii de business ZF Live.„Ar trebui încurajaţi şi antreprenorii să dialogheze cu ambasadorii şi cu ataşaţii economici. Nu i-aş învinui pe diplomaţi, întrucât şi în rândurile antreprenorilor există o reticenţă. Sunt anumiţi antreprenori care nu ştiu că există ataşaţi economici care să-i susţină, nu au încredere în ei sau nu au încredere că există cunoştinţe şi înţelegerea pieţei de partea cealaltă.”i ai companiilor care au experienţa internaţionalizării şi cu cei care vor să se ducă spre pieţele externe. În acelaşi timp organizăm evenimente în pieţele ţintă, cu alţi antreprenori, dar şi cu specialişti, reprezentanţi ai statului din pieţele ţintă şi cu asociaţii de business care pot deschide o primă uşă. În următorii trei ani vrem să ajutăm 1.000 de firme să se internaţionalizeze”.