Fiscalitate

Tot ce trebuie să ştie contribuabilii: ANAF a publicat o broşură privind modalităţile de efectuare a plăţilor către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală

Tot ce trebuie să ştie contribuabilii: ANAF a publicat...

Autor: Alexandru Nanu

28.03.2024, 08:01 544

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a publicat recent pe site-ul instituţiei “Broşura privind modalităţile de efectuare a plăţilor către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală”.

ANAF este administraţia fiscală centrală aflată în subordinea Ministerului Finanţelor, care are misiunea de a colecta eficace şi eficient impozitele, taxele, contribuţiile sociale şi alte sume datorate bugetului general consolidat, pentru a asigura resursele necesare finanţării cheltuielilor publice, conform broşurii anterior menţionate.

Contribuabilii îşi pot îndeplini obligaţiile de plată reprezentând impozite, taxe, contribuţii şi alte sume datorate bugetului general consolidat prin următoarele modalităţi:

  • Cu cardul bancar sau numerar la casieriile Trezoreriei Statului pe raza cărora aceştia îşi au domiciliul fiscal;
  • On-line, cu cardul, prin intermediul Spaţiului Privat Virtual sau al platformei Ghiseul.ro – doar pentru persoanele fizice;
  • Prin virament bancar;
  • Ordinul de plată multiplu electronic (OPME);
  • Cu mandat poştal, prin intermediul oficiilor poştale.

Mai multe informaţii puteţi obţine:

- pe portalul www.anaf.ro

- telefonic, la numărul 031.403.91.60

- la structurile de asistenţă pentru contribuabili din cadrul unităţilor fiscale teritoriale.

Puteţi consulta materialul informativ integral al ANAF AICI

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO