Media & Advertising

Batranete fara griji

25.07.2003, 00:00 31



Agentia de publicitate D'Arcy a realizat ultima campanie de comunicare ING, prin care s-a dorit promovarea unui viitor lipsit de griji prin intermediul pensiei private."Exista o varsta la care ai timp, dar nu ai bani si o varsta la care ai bani, dar nu ai timp. Nu crezi ca trebuie sa fie o varsta la care sa le ai pe amandoua?", este mesajul spotului conceput de D'Arcy, ai carui actori principali sunt patru personaje aflate la varste diferite. Spotul are o durata de 30 de secunde si este difuzat pe posturile Antena 1, PRO TV, Discovery si Prima TV. Filmarea s-a realizat pe platourile Media Pro, in regia lui Serge Roman, fiind produs de Multimedia Est. Din echipa D'Arcy care s-a ocupat de creatia spotului au facut parte Manuela Necula- client service director, Alina Simpetru- strategic planning director, Irina Ilie - account supervisor, Cristian Munteanu- copywriter si Razvan Angelescu- audio video producer.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO