Media & Advertising

Campania Gândul.info “Why Don’t You Come Over?” provoacă dezbateri în presa internaţională. Associated Press: "În spatele campaniei ironice se află un mesaj serios pentru Marea Britanie"

Campania Gândul.info “Why Don’t You Come Over?”...

Autor: Gândul

01.02.2013, 11:15 2186

Campania gândul şi GMP Advertising„Why Don’t You Come Over?”, pe care am propus-o drept răspuns la iniţiativa pe care guvernul britanic o ia în calcul - să pornească o campanie de descurajare a românilor şi bulgarilor de a veni să muncească şi să locuiască în Marea Britanie, a ajuns să fie preluată de zeci de instituţii de presă din Marea Britanie, dar şi de agenţia de presă americană Associated Press.

„Isteria se găseşte în toate tabloidele britanice: românii şi bulgarii (Hoţi! Escroci! Profitori!) vor inunda Marea Britanie cu miile, o dată ce restricţiile vor fi ridicate anul viitor. Obosiţi de stereotipuri, unii lovesc înapoi. Un ziar din România publică reclame care lansează întrebarea de ce s-ar duce un om normal la cap pe o insulă cu vreme urâtă şi mâncare şi mai rea, când ar putea să stea într-o ţară unde ‘jumătate dintre femei arată precum Kate, iar cealaltă jumătate ca sora ei’ – o glumă despre strălucitoarele surori Middleton, care sunt populare în presa din România”, scrie Associated Press într-o ştire de astăzi.

 

Citiţi mai multe pe gândul.info

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO