Partea de creaţie a brandului turistic al României a costat94.600 de euro, diferenţa până la 900.000 de euro însemnândcercetările de piaţă, au declarat pentru
Mediafaxreprezentanţii Biroului de presă al Ministerului DezvoltăriiRegionale şi Turismului (MDRT).
Potrivit instituţiei, brandul, realizat de asocierea THR/TNS, afost conceput pe baza unei ample cercetări de piaţă desfăşurate înRomânia şi în cele 8 pieţe principale pentru turismul românesc,respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA,Franţa şi Ungaria. Studiul a inclus două componente, una calitativăşi alta cantitativă, cuprinzând 10.800 de interviuri telefonice, 90interviuri directe, 2 focus grupuri, 5 workshop-uri cu echipa deproiect şi 3 branding council-uri.
MDRT a solicitat vineri asocierii THR/TNS explicaţii privindsimilitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluricomercializate pe internet şi a precizat că nu va efectua plăţipână la clarificarea acestor aspecte. Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels