Media & Advertising

The Practice a castigat contul de PR al Carpatcement

16.02.2007, 16:48 16

Agentia de relatii publice The Practice, parte a grupului Leo Burnett, se va ocupa de comunicarea corporate si business-to-business pentru producatorul de ciment Carpatcement Holding, parte a grupului HeidelbergCement. Agentia a castigat contul in urma unei licitatii care a avut loc la finalul anului trecut. Contractul se va derula pe o perioada de un an. "Pe consultantii din echipa
The Practice ii cunosc foarte bine si stiu ca au experienta in comunicarea pe industria cimentului. M-am bucurat sa vad ca in cadrul licitatiei au demonstrat pentru inca o data ca, pe langa o intelegere profunda a domeniului, stiu sa vina cu propuneri creative de PR perfect aplicate la nevoile de comunicare ale companiei noastre", a explicat Bogdan Arnautu, Communication Manager Carpatcement Holding.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO