Media & Advertising

Trei agentii de publicitate romanesti castigatoare la AdPrint 2008

11.02.2008, 19:17 12

Graffiti BBDO, Grey Bucuresti si Saatchi & Saatchi sunt agentiile romanesti care au castigat premii la cea de-a noua editie a festivalului european de publicitate AdPrint, desfasurat la sfarsitul acestei sapamani la Brasov. Festivalul premiaza cele mai bune executii print si echipele care le-au realizat. Cel mai mare punctaj din cadrul competitiei a fost obtinut de agentia de publicitate spaniola Contrapunto, aceasta castigand titlul de "Agency of Angels". Premiul pentru cel mai bun print din cadrul festivalului a fost acordat aceleiasi agentii pentru lucrarea "Smart Eco" - brand Daimler Chrysler Mercedes Smart. Din cele 23 de agentii romanesti care au inscris lucrari in concurs, trei au fost premiate. Graffiti BBDO s-a clasat pe locul cinci in topul agentiilor participante cu doua premii castigate pentru campaniile "History in Brief" (lucrarile "Iwo Jima", "Kennedy" si "Tien an Men") - pentru revista Dosarele Istoriei, categoria Media si "Mountain Dew Urbanized Culture" (lucrarile "Munch", "Picasso" si "Van Gogh") - categoria Beverages Non-Alcoholics. Agentiile Grey Bucuresti si Saatchi & Saatchi au obtinut premii pentru lucrarile "Drop" - brand Fairy, categoria Home Maintenance si, respectiv, "1961 Boy", "1961 Man" si "1961 Woman" - brand Head & Shoulders, categoria Cosmetics/Toiletries. Premiul pentru reteaua anului a fost acordat celor de la BBDO, reprezentata in festival de catre agentiile Contrapunto Spania si Graffiti BBDO Romania. La editia din acest an s-au inscris 170 de echipe de creatie, 55 dintre ele reprezentand 23 de agentii de publicitate romanesti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24