Turism

Contractele cu Heidi, Decathlon şi Walmark au majorat încasările agenţiei de turism Perfect Tour

Autor: Mirabela Tiron

26.10.2010, 11:19 24

"Creşterea vânzărilor a fost determinată de mărireaportofoliului de clienţi corporate precum compania elveţianăproducătoare de dulciuri Heidi, retailerul francez de articolesportive Decathlon, producătorul de suplimente alimentare Walmarkşi alţii. Am câştigat aceste "conturi" în urma participării la unfel de pitch", a declarat Sorin Văduvoiu, directorul general alcompaniei Perfect Tour.

Peprofit

Agenţia a finalizat anul trecut cu o cifră de afaceride aproape 18,4 milioane de euro şi un profit de 30.000 de euro,potrivit datelor de la Registrul Comerţului. Văduvoiu a precizat căagenţia de turism pe care o conduce rezervă pentru clienţiicompanii cu care lucrează biletele de avion, se ocupă cu asigurareacazării în străinătate sau în ţară, a transferurilor de la aeroportla hotel şi cu încheierea asigurărilor medicale pentru deplasărileîn străinătate.

"Contractele corporate aduc 50% din cifrade afaceri a agenţiei noastre de turism. Partea cea mai consistentăa serviciilor pe care le oferim clienţilor companii o reprezintăvânzarea biletelor de avion. Portofoliul de clienţi corporate esteîn continuă creştere, anul acesta am reuşit să încheiemparteneriate cu importanţi jucători din industria pharma, cea aserviciilor, dar şi FMCG", a declaratVăduvoiu.

Pe piaţa agenţiilor de turism, estimată la500 de milioane de euro anul trecut, Perfect Tour concurează cu celmai mare jucător, Happy Tour, al cărei pachet de acţiuni estedeţinut de fondul de investiţii spaniol GED, dar şi cu MarshalTurism, Eximtur, Accent Travel&Events, Aerotravel Lufthansa şialtele. În 2009, această piaţă s-a contractat cu mai mult de 20%pe fondul reducerii bugetelor de călătorie ale companiilor şiimplicit al renunţării la vacanţele în ţară şi înstrăinătate.

Vacanţemai scurte

Sejururile vândute persoanelor fizicecontribuie cu 50% în veniturile agenţiei de turism Perfect Tour. În primele nouă luni ale anului, Perfect Tour a vândut sejururipentru 50.000 de clienţi, care au ales în special destinaţii dinSpania, Turcia, Grecia, după cum susţine SorinVăduvoiu.

"Vacanţele de peste 12-14 zile au fostfoarte rare anul acesta, clienţii cu venituri medii şi mari pe carei-am vizat au solicitat sejururi de şase, şapte nopţi. Anii aceştia(de criză-n.red.) au adus modificări în comportamentulconsumatorilor de vacanţe, făcându-i mult mai atenţi la bugetulalocat", a spus directorul general al agenţiei de turism, carecoordonează o echipă de 130 de angajaţi.

Pentru 2011, Sorin Văduvoiu plănuieştecreşterea numărului de clienţi corporate cu 30% în urma afilieriiagenţiei la o companie internaţională de business travelmanagement.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels