Tetra Pak, compania care face ambalajele pentru Danone şi Napolact, speră ca piaţa să ajungă din nou pe creştere în 2014

Autor: Mădălina Dediu Panaete 09.09.2013
Tetra Pak, companie specializată în pro­duc­ţia de ambalaje destinate pro­duselor alimentare lichide, spune că piaţa locală are un foarte mare potenţial de creştere având în vedere că în Ro­mânia consumul de lapte, sucuri şi nectaruri este încă mic comparativ cu media europeană.
 
„Anul acesta vedem o evoluţie constantă (stagnare) a pieţei, iar anul viitor estimăm o creştere mică, de câteva procente, dar creştere“, spune Cătălina Siriteanu, marketing director al Tetra Pak South Eastern Europe, care se ocupă de marketingul Tetra Pak de 18 ani. Ea a început să lucreze în companie din 1995, iniţial ca marketing executive pentru Tetra Pak România, iar în prezent conduce o echipă de opt oameni care au în grijă marketingul producătorului de ambalaje în 14 ţări.
 
Estimările Tetra Pak pot fi văzute ca un baro­metru pentru funcţionarea altor pieţe, în con­textul în care ambalajele companiei „îmbracă“ produsele unor firme precum PepsiCo, Tymbark şi European Drinks. Totodată, ambalajele făcute de Tetra Pak ajung la 75% din producătorii de lapte ambalat, printre care şi Danone, Lactalis, Olympus, FrieslandCampina şi Albalact.