Leonardo începe să vândă haine şi detergenţi pentru a rentabiliza spaţiile prea mari
Leonardo, cel mai mare retailer din industria locală de încălţăminte, va începe să vândă haine, cosmetice şi produse de uz casnic în magazinele nerentabile, cu suprafeţe prea mari unde proprietarii nu sunt dispuşi să îi permită restructurarea spaţiilor.
Radu Anton, directorul executiv al lanţului intrat în insolvenţă în 2009, explică faptul că această soluţie este aşteptată să ajute vânzările în contextul în care consumul continuă să scadă şi piaţa neagră să crească.
„Sunt magazine Leonardo cu suprafeţe în exces în oraşe sau în zone în care potenţialul pieţei de încălţăminte scade din cauza influenţelor economico-sociale şi din cauza creşterii competiţiei directe, dar şi indirecte, în contextul creşterii anvergurii pieţei negre. În aceste condiţii, pentru optimizarea rezultatelor şi totodată pentru a aduce un plus de rentabilitate trebuie să ajustăm efectul suprafeţelor în exces faţă de potenţialul din piaţă.“
Anton explică faptul că deoarece nu a fost posibilă diminuarea acestor suprafeţe a fost creat un raion complementar, respectiv Stock House Grand Bazar Concept, branduit distinct de restul magazinului Leonardo. „Marfa este a furnizorului, este o marfă pe măsura vânzării, adică plătim pe măsură ce o vindem.“
Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, Grand Bazar Stock House Concept SRL care este furnizorul Leonardo pentru produsele cosmetice, de îmbrăcăminte şi uz casnic, este deţinută de Maria Panea (95%) şi Ştefan Panea (5%).
Citiţi continuarea articolului aici
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.11.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.