ZF 15 ANI: Antreprenorii români au nevoie de mai multă transparenţă şi vizibilitate. Valoarea businessului românesc există, dar ea trebuie comunicată

Autori: Cătălina Butan , Octavian Calei 21.11.2013

Aniversarea a 15 ani de la primul număr al ZF, o ediţie tipărită în 16 noiembrie 1998 pe hârtie roz, a adus la începutul acestei săptămâni, la sediul BNR, oameni de afaceri, executivi de top, consultanţi care au punctat rolul jucat de ZF în mediul economic şi au subliniat nevoia de a susţine în continuare dezvoltarea unei clase de antreprenori puternici, care trebuie să-şi impună punctul de vedere.



Călin Popescu-Tăriceanu, fost premier al României: A fost bine că nu am privatizat CEC-ul

Adrian Mihai, fondator Fan Courier: Ce am pierdut într-o industrie am câştigat în alta

Dragoş Dinu, fost director Domo: Îmi place să lucrez pentru afaceri locale

Adrian Vasilescu, consilier al guvernatorului Mugur Isărescu: Zona euro va continua să existe şi peste 15 ani

Mihai Rohan, preşedintele CIROM (patronatul cimentului): România are încă „o listă de dorinţe” şi prea puţine realizări

Laurenţiu Ispir, fost redactor la ZF între 2000 şi 2005: ZF a fost o şcoală de viaţă

Acum ZF e un brand, un formator de opinie, e maturizat. În 2000 eram în perioada de formare. Pentru mine, ZF a fost o şcoală de viaţă, a fost o perioadă de formare. Înveţi să prioritizezi, să fii disciplinat, îţi înveţi limitele.

Laurenţiu Ispir este în prezent investment director la Oresa Ventures România

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.11.2013