Felix Tătaru: Următorul pas firesc ar fi vânzarea unui pachet minoritar din GMP Advertising
Autor:
Razvan Muresan
19.02.2014
Felix Tătaru, fondatorul grupului de comunicare GMP, cu afaceri totale de şapte milioane de euro în 2013, a decis să afilieze divizia GMP Advertising companiei germane Jung von Matt, una dintre companiile independente din top trei la nivel mondial.
„Următorul pas firesc ar fi vânzarea unui pachet minoritar din societate“, a declarat Felix Tătaru, menţionând că nu există un calendar stabilit în acest sens.
„Am cumpărat pachete minoritare, întotdeauna sub 40%, şi de la companiile care s-au afiliat Jung von Matt în Europa Centrală şi de Est, pentru că noi credem că spiritul antreprenorial şi cunoştinţele locale sunt esenţiale pentru orice afacere din industria publicităţii“, a spus Dominik Fassl, managing director al Jung von Matt, cea mai mare agenţie germană de publicitate, cu afaceri de peste o sută de milioane de euro în 2013 şi filiale în ţări precum Cehia, Austria şi Polonia.