Grupul Eurolines ţinteşte afaceri de 90 mil. euro. „Estimăm o creştere cu minimum 20%“
Autor:
Mirabela Tiron
28.02.2014
Grupul Eurolines, condus de omul de afaceri Dragoş Anastasiu, şi-a bugetat anul acesta o creştere cu cel puţin 20% a cifrei de afaceri, ceea ce înseamnă afaceri de 90 mil. euro, potrivit calculelor ZF. „Sunt bucuros că ne-am atins toate obiectivele anul trecut“, a spus ieri omul de afaceri Dragoş Anastasiu, fondatorul grupului. Cifra de afaceri s-a ridicat anul trecut la 330 mil. lei (75 mil. euro), în creştere cu 30% faţă de anul anterior, după cum au susţinut oficialii grupului. EBITDA în 2013 a fost de 3% din cifra de afaceri.
Cea mai mare companie din grup este firma Touring Europabus România, care deţine reţelele de agenţii TUI Travel Center şi Eurolines, şi care a contribuit cu 70% la cifra de afaceri din 2013. Întrebat de ZF câţi turişti români au plecat în vacanţă în străinătate prin grupul Eurolines, un reprezentant al grupului a spus că „peste 50.000 şi-au cumpărat pachete“.