Balint, Leo Burnett: Trebuie să luăm campanii globale şi să le facem relevante local
Autor:
Cătălina Butan
12.03.2014
Piaţa de advertising este într-o continuă schimbare, iar una dintre cele mai mari provocări pentru agenţiile din România este să adapteze campaniile publicitare ale multinaţionalelor la nivel local, consideră Lorand Balint, managing director al agenţiei de publicitate Leo Burnett & Target, parte a grupului Leo Burnett.
„Nu există reţete în publicitate. De multe ori ce funcţionează pentru un brand astăzi s-ar putea ca mâine să nu mai funcţioneze. Trebuie să fim pregătiţi să putem să amplificăm campaniile globale. Este o schimbare de paradigmă pentru multe dintre proiectele pe care le lucrăm, în loc să le gândim cap-coadă în România, trebuie să fim capabili să luăm o idee gândită internaţional şi să-i găsim punctele de contact cele mai relevante în România“, a spus Balint în emisiunea ZF Live de luni, 10 martie.