Acţionarul Otter închide ultimele magazine monobrand Geox, dar aduce în loc o marcă pentru tineri

Autor: Cristina Roşca 28.03.2014
Filip Schwartz, acţionarul majoritar al grupului de încălţăminte Otter, antreprenor care deţine peste 50 de magazine, a adus pe piaţă un nou brand, Call it Spring, care vinde pantofi, genţi şi accesorii pentru tinerii cu venituri medii. Sub noul brand sunt deschise două magazine care înlocuiesc monobrandurile Geox din AFI Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City.
 
Antreprenorul, care are o ex­perienţă de circa două decenii în retailul de încălţăminte, a re­nun­ţat astfel la ultimele ma­ga­zine monobrand Geox, pro­dusele acestui brand urmând să se găsească în con­tinuare în multibran­durile Otter.
 
Cititi si
Retailerul de bricolaj Obi vrea să se retragă din România, după cinci ani consecutivi de pierderi
 
„Am decis să închidem monobrandurile Geox, în contextul în care cele mai bine vândute modele sunt deja în maga­zi­nele multibrand Otter. Într-un monobrand Geox există 200 de sku-uri (modele expuse - n.red.), pe când într-un multibrand sunt prezente doar circa 30, cele mai vandabile. Cele mai bine vândute 20 de modele fac însă 80% din cifra de afaceri a unui brand.“ Magazinele Otter vând pe lângă Geox şi alte branduri precum Clarks, Stonefly, Pepe Jeans, Le Coq Sportif, Ara sau Gabor.