Deutsche Telekom vine cu brandurile proprii din septembrie
„În cadrul Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor a fost aprobată, cu majoritate de voturi, încheierea unui acord de licenţiere între Deutsche Telekom şi companiile afiliate ale OTE, Cosmote România şi Romtelecom“, potrivit unui anunţ publicat de grupul elen, care nu oferă detalii despre aspectele financiare ale contractului.
Cu un business anual cumulat de peste 1 mld. euro în 2013, Cosmote şi Romtelecom vor avea sub umbrela „T“ o şansă mai bună de a concura cu liderii Orange şi Vodafone pe piaţa de comunicaţii din România, îşi fac calcule nemţii cunoscând preferinţa pe care o au românii pentru mărcile germane.
Rebrandingul Cosmote şi Romtelecom va fi cea de-a treia operaţiune majoră de acest tip de pe piaţa de comunicaţii locală, după transformarea Dialog în Orange în 2002 şi a Connex în Vodafone în 2005/2006.