Antreprenorul care deţine businessul Tonka intră în franciza Subway

Autor: Corina Mirea 18.09.2014
Cristian Dumitru, antreprenorul în vârstă de 37 de ani care a creat brandul local Tonka, ce cuprinde com­pania-mamă de distribuţie cu acelaşi numele, un club-ca­fenea şi un magazin de îmbrăcăminte în Piaţa Romană din Capitală, a deschis la începutul acestei săptămâni cea de-a 21-a unitate Subway din România.
 
Noua franciză este amplasată în Bucureşti Mall şi este unitatea cu numărul unsprezece a Subway deschisă într-un mall de pe piaţa locală.
 
„Data deschiderii restaurantului coincide cu începerea noului an şcolar şi sfârşitul perioadei de concediu, evenimente care vor aduce un număr ridicat de clienţi în Bucureşti Mall (tranzitat zilnic de 25.000-30.000 de vizitatori – n.red.), motiv pentru care momentul este unul oportun“, spune Cristian Dumitru.
 
El controlează compania Tonka Distribution cu afaceri de peste 3,5 milioane de euro anual şi este antreprenor „de meserie“, fiind acţionar şi în alte firme precum Abiseea, Amourette, CRC Textil Grup sau Fast Food Invest.